Wednesday, August 12, 2009

blog.DAN.aku


Salam semua......

Setelah sekian bulan aku membina 'blog' ne...br sekarang aku terasa nk wt something tuk blog aku ne...yelah masa yg tak mengizinkan aku untuk menulis..BZ selalu melanda diri ku..hehe.

erm berbalik pada cerita aku...erm aku pn tak taw apa tujuan aku sebenarnya 'create ' blog ne...aku sebenarnya suka membaca blog2 org..n dengan sendirinya lahir plak rasa nk create blog n wt cerita2 aku tuk di baca org...difikir2 blk, best ke kalo org dpt baca cerita kita, cm x privacy lak..btl kn? tp sebenarnya blog ni byk faedahnya, aku lebih suka membaca blog yg byk berkaitan dengan karya2 org n review org terhadap filem, muzik...bak kata lain aku ne mmg giler kt muvie, lagu, seni etc...so byk gk lah input yg aku dpt bce setelah melayari blog org...yg tak best nya blog ne kadang dah jadi seperti diary empunya, kalo boleh semua nk diceritakan...bukan tak ok, tp biarlah masing2 ada cr tersendiri...so aku dengan cr aku...

Itulah perkara yg aku tertarik dengan blog ne..wujud sharing information n ideas....aku pn nk turut lahirkan dan luahkan pendapat tentang perkara2 yg aku lalui sepanjg hidup aku di muka bumi yg fana ini serta slagi nyawa di kandung badan....

Mulai hari ini, aku kan bermula hidupkan blog aku....dan inilah kisah aku.DAN.blog........

No comments:

Post a Comment