Thursday, March 17, 2011

ape yg memanggil AKU kembali......






erm da berkurun aku xbuka blog ne.....agk2 da 2tahun kot....sb mse aku create blog ni pn semasa di 1st semester aku di sini (UTHM), then aku post kt entri pn mse cuti sem......hmpir2 lahh 2 tahun tu...<kire halalah klo ade error sikit2 erk?>

knpe lama sgt aku xtulis blog ne.... entri aku biarkan <klo dalam kotak entri ne mesti da berhabuk> ne Aku citer antara halangan2nya...

1. aku msh mencari tujuan BLOG ini diwujudkan
2. aku juga msh mencari identiti BLOG ni agr femes <konon2>
3. masa yg selalu jeles ngn aku <aku yg jeles ngn masa sbnrnyer>
4. 2nd Post aku <da delete> penah jd kontroversi....<xterduga>
5. terlalu byk idea nk citer smpi xtaw nk post ape..hehe <ye ke??>
6. msh kurg mahir menggunakan blog <sy budak br belajar>
7. xde MOOD~

ada lg ke?<monolog dalaman>...itu je kot alasan2nya...

dan...detik ini, kala ini, waktu ini<tak de kene mengena apa2 pn...> seperti rasa Blog ini memanggil nama ku...rahmat..rahmat..rahmat..melambai2 ingin aku kembali kpdnya....<sadis plak> lalu hati aku terpanggil semula untuk menulis di sini, mencoret, menconteng pada dinding
rahmatfahim.blogspot.com atas dasar berikut:-

1. Rs mcm ade MOOD <kembali> jek sbnrnya
2. time ne tetibe busan...
3. Rs cm nk tulis2 something
4. time ne tetibe free...haha

apa2 pn....... saya mengucapkan "Welcome Home" kpd diri sendri dan kpd pengikut <ade ke?>, rajin2 lah menjenguk dan mengkritik bila perlu di sini.....('',)



No comments:

Post a Comment